6/04/2016


Chiara Ferragni,
 twórczyni bloga The Blonde Salad to najbogatsza blogerka na świecie. 

Jak wyglądała jej droga na szczyt? 
I jak to się stało, że studentka prawa zrobiła tak oszałamiającą karierę w modzie?





Włoszka – Chiara Ferragni, pionierka modowej blogosfery, która swoją stronę
 internetową przekuła
 w prawdziwe modowe imperium.



Liczby mówią same za siebie. 
W tym momencie fanpage blogerki na Facebooku
 lubi prawie 2 miliony użytkowników, a profil na Instagramie śledzi ponad 6 mln obserwatorów!




Jak wyglądały jej początki?

Wszyst­ko za­czę­ło się 12 maja 2009 roku. 
Wów­czas 22-let­nia Włosz­ka opu­bli­ko­wa­ła pierw­szy post na blogu www.​theblondesalad.​com. 
Wtedy jesz­cze po­ję­cie „blo­ger­ka mo­do­wa" nie ist­nia­ło. 
Wtedy nikt jesz­cze nie wie­dział, że wkrót­ce dziew­czy­ny, które pu­bli­ku­ją w sieci swoje sty­li­za­cje, staną się tak in­te­gral­ną czę­ścią świa­ta mody, a Chia­ra – praw­dzi­wą ikoną stylu.


„Od kiedy byłam małą dziew­czyn­ką, za­wsze chcia­łam pójść na stu­dia praw­ni­cze. 
Modę za­wsze lu­bi­łam, ale nigdy bym nie przy­pusz­cza­ła, że moja ka­rie­ra pój­dzie wła­śnie w tę stro­nę” – mówi Chia­ra.




 Chiara, zanim jej blog osiągnął popularność, będąc na studiach prawniczych, pracowała jako personal shopperka. 
Teraz dzięki prowadzeniu bloga, Włoszka bywa na najlepszych pokazach, tym samym podróżuje po całym świecie.
 Jej konto na Instagramie to codzienna porcja najświeższych newsów ze świata mody!






Włoszka współpracuje z najbardziej luksusowymi firmami na świecie tj. Dior, Chanel, Louis Vuitton czy Kenzo. 
Jest także ambasadorką marki Pantene. 
Ponadto wydała książkę, zaprojektowała kolekcję butów sygnowaną własnym nazwiskiem dla Steve’a Maddena oraz stworzyła okulary dla Italia Independent. 
Także jest pierwszą blogerką modową, która ukazała się na okładce magazynu Vogue!





Współpraca z największymi modowymi brandami, product placement, krótko mówiąc: posty sponsowane – to zaledwie ułamek dochodów Chiary. 
70% dochodów przynosi Chiarze jej własna marka obuwnicza. 
To właśnie na niej skupia się teraz założycielka bloga The Bolnde Salad. 
Włoszka wraz z Lorenzro Barindellim i Paoli Balettą stworzyła własną linię butów – Chiara Ferragni Collection, która w krótkim czasie zyskała rozgłos na całym świecie. Mimo wysokich cen (około 200–500 dolarów za parę), buty sprzedają się w zawrotnym tempie.





Początkowo Chiara sama pracowała na renomę swojej strony. 
Teraz nad blogiem (a właściwie można już powiedzieć – serwisem, magazynem, portalem) czuwa pełen sztab profesjonalistów. 
Na chwilę obecną Chiara zatrudnia szesnastoosobowy team! 
Redaktorzy, fotoedytorzy, specjaliści od sprzedaży, marketingu, treści i wizerunku z The Blonde Salad Crew codziennie dbają o nienaganny wygląd strony.

  

Chiara ma dwie siostry, które także promuje na blogu.
 Z pozytywnym skutkiem! 
Siostry blogerki zyskały już swoje rzesze obserwatorów. 
Valentina Ferragni dobija obecnie do miliona obserwatorów na Instagramie. 
Francesca nieco z tyłu – z wynikiem: 155 tysięcy followersów.


źródła: http://vumag.pl/moda/styl-gwiazd/the-blonde-salad-najbogatsza-blogerka-na-swiecie/ppjqe4

Chiara Ferragni to prawdziwy fenomen. 
Może być inspiracją dla wielu kobiet nie tylko w kwestii dobrego stylu. 
To przede wszystkim bizneswoman – kobieta sukcesu. 
Wierna swojej pasji przekuła z pozoru zwykłego bloga w prawdziwie dochodowy biznes. Jest doskonałym przykładem na to, że można osiągnąć sukces, zaczynając zupełnie od zera – nie mając znajomości ani „dobrego” nazwiska. 
Nazwisko Ferragni z pewnością na stałe zapisze się w świecie mody.